صید الطیور فی قریة الصرخة و القری المجاورة

نشاهد ظاهرة مولمة جدا فی هذه الایام و هی صید الطیور الجمیلة و النادرة مثل الکدا، الحیل،




البط و امثالها فی قریتنا و ضواحیها.

هذا الامر

 

نشاهد ظاهرة مولمة جدا فی هذه الایام و هی صید الطیور الجمیلة و النادرة مثل الکدا، الحیل، البط و امثالها فی قریتنا و ضواحیها.

هذا الامر القبیح جرح قلوب کثیرة .علی هذا اتصلنا بالشرطة خاصة مخفر التصفیة و واعدتنی الشرطة بالتدخل لمنع الصیادین من هذا العمل،

 کما اتصلت انا بالادارة المکلفة بالحفاظة عن الطیور و طلبت منهم التدخل. لکن من هنا ارجوا من کافة السکان ممانعة هولاء الاشخاص من هذا الامر من خلال التکلم و الامر بالمعروف.

در روزهای گذشته پدیده شکار پرندگان کمیاب و در حال انقراضی مانند بلدرچین، کبک، مرغابی و ...در روستای صرخه و روستاهای مجاور آن بسیاری را ناراحت کرده است.

در همین راستا این موضوع به گوش نیروی انتظامی محل (پاسگاه تصفیه شکر) رسیده و از این مرکز درخواست منع این شکارچیان از انجام این کار شده است.

همچنین بنده با سازمان محیط زیست تماس گرفتم و این موضوع را به گوش آنها رساندم. قرار بر این شد که این سازمان افرادی را در جهت منع این کار به منطقه اعزام کنند. اما بالاتر از این موارد همت افراد ساکن در این روستاها است که میتوانند از طریق صحبت و گفتگو جلوی انجام این کار را بگیرند.


نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود الساری چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ق.ظ http://masoudalsari.blogfa.com

سلام علیکم اخی لفته. اشکرک لجهودک الانسانیة من اجل الحفاظ علی البیئة و اتمنا أن کل ابناء الصرخة و کل ابناء الاهواز الحبیبة یحذو حذوک.

علی صلاحی مقدم پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام علیکم ...شکرا اخی لفته علا اهتمامک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد