فوز فریق الاحرار

فاز فریق الاحرار الصرخی بمباراة تاریخیة اقیمت فی قریة المراونا بثلاثة اهداف مقابل لا شی علی فریق النجوم بنی تمیم فی اول مبارة فی کاس مسیر العنافجه لمدینة مله ثانی. یذکر بان هذه اول مرة یشارک فیها فریق الاحرار فی کاس مدینة مله ثانی. فی السابق قریة الصرخة کانت من قری مدینة الاهواز و الان بعد التقسیمات الجدیدة اصبحت جزء من مدینة الباوی و تحدیدا مله ثانی. مسجل الاهداف عباس صرخی، احمد یابر الصرخی و فرحان عباس الصرخی

نظرات 3 + ارسال نظر
دیزباد وطن ماست یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

دوست عزیز صرخه ای دوست داریم که با شما همکاری کنیم.
ما نیز در دیزباد وطن ماست کارهایی را نظیر کارهایی که شما در اینجا منتشر می کنید منتشر می کنم.
پس بد نیست که با هم تبادل لینک کنیم.
درصورتی که تمایل به تبادل لینک داشتید.
بد از اینکه ما را لینک کردید، پیام دهید تا لینک شوید.

مصطفی لو جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://susara.blogfa.com

با عرض سلام
خسته نباشید امیدوارم در این راه موفق باشید
اگر با تبادل لینک موافقید بنده رو با لینک "زیباترین روستای ایران"
لینک کنید و خبر بدین تا شما رو لینک کنم
متشکر دوست عزیز

محمد سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ق.ظ

و ما یعنی من المفرده مبارات تاریخیه الکاتب المحترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد