دیدار گروه کوهنوردی آسمان البرز از روستا

گروه کوهنوردی آسمان البرز که در تعطیلات نوروزی 1391 قصد داشت تمامی ساحل کارون را با پای پیاده طی کند با پیشنهاد استاد نعیم لویمی و رحیم لویمی در منزلم در روستای صرخه یک حضور پیدا کرد.

بنده به همراه برادرانم سعد (محمد)،حسین،رعد و پسر عموهایم اسماعیل،ماجد،عیسی،مهدی و حسن دعیر به مدت 3 ساعت در خدمت این گروه معروف و موفق بودیم،در این دیدار اعضای گروه آسمان البرز آقایان بابک دکتر زاده،امیر حسین طلاساز،محمد آذرنیا،مهدی عسکری،خانمها صابری و جمشیدی و همکاران آنها که متاسفانه اسامی خود را در برگه یادگاری ننوشته اند،بودند.این عزیزان از این دیدار ابراز خرسندی کردند و عنوان نمودند که از اینکه میبینیم در چنین روستایی چنین افکار و عقیده ای وجود دارد بسیار خوشحالیم و باید بگوییم آن چیزی که امروز از مردم عرب اهواز دیدیم با آن چیزی که شنیده بودیم زمین تا آسمان فرق داشت ،زیرا جز برخورد مهربانانه و مودبانه اینجا چیزی نمیبینیم.

عکسهایی از اعضای این گروه

www.asman-alborz.com


بابک دکترزاده


امیر حسین طلاساز

نظرات 3 + ارسال نظر
مالمیر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام آقای لفته عزیز

من متاسفانه در این سفر نوروزی همراه گروه آسمان البرز نبودم ولی بچه ها بسیار از شما تعریف کردند و همگی قدر دان زحمات و خونگرمی های شما هستند.

با اجازه لینک وبلاگتون رو در سایتمون اضافه می کنم.

فیروزه مالمیر
مدیر سایت آسمان البرز

لفته صرخه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

این لطف اعضای محترم گروه آسمان البرز و شماست. امیدوارم شما را هم زیارت کنم

پرگل عزیزی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://http:/www.shayanbargh.com

باسلام ازوبلاگتون وعکس های قشنگتون بازدید کردم خیلی خوشم آمد شرکت ما هم تولیدکننده محصولات روشنایی led هستش امیدوارم بتونیم تواین زمینه یا بصورت نماینده ما در شهر خودتون با هم همکاری کنیم.

shayanbargh.sale2014@yahoo.com
خانم عزیزی 09123148948

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد