وفات حاج غائب الشیخ کاظم العتابی

مدتی است خبر تاسف بار وفات شیخ غائب عتابی فرزند ارشد شیخ کاظم مرد دوست داشتنی روستا،اهالی روستا را غمگین ساخته است، حاج غائب همواره برای اهالی روستا تلاشهای زیادی کرده است ، به خصوص در راه حل مشکلات کشاورزی، او همواره پیشقدم بوده است، مراسم فاتحه خوانی او یکی از شلوغ ترین مراسمات بود و این امر به دلیل محبوبیت او و خاندان معروفش در بین مردم است، چند سال پیش برادر ایشان شیخ مهدی الکاظم العتابی هم دار فانی را وداع گفت در ادامه عکسهایی از این دو بزرگوار و یکی از فرزندان شیخ مهدی به نام نادر به نمایش گذاشته می شود، از جوانان روستا تقاضا دارم عکسهای دیگر مردان بزرگ روستا را به دستم برسانند تا آنها را در سایت وارد کرده و دوستداران روستا و وبلاگ با اهالی آن آشنا شوند.

نظرات 8 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

روحش شاد

ولید عتابی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز از وبلاگی که برای اهالی روستا ارائه کردی سپاس و به امید پیشرفت.

ممنونم. دیدن مطالب وبلاگ توسط شما خود افتخاری است.

سعید عتابی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

با سلام، از اینکه اخبار روستا رو در این وبلاگ میزاری خیلی خوبه واگه ممکنه ان رو به روز کنید و موضوعاتی علمی یا اقتصادی یا مقاله های مفید برای دانشجویان روستا بزارید به امید پیشرفت .

از اینکه مطالب وبلاگ را دنبال میکنید خوشحالم. ان شا الله روزی برسد که تمام بچه های روستا به خصوص دانشجویان و تحصیلکرده های آن که اتفاقا کم هم نیستند در سایت مشارکت داشته باشند.

savior شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

با سلام خدمت شما آقای صرخه ممکنه درباره ی دین و مذهب محلی که در ان زندگی میکنید هم مختصر توضیحی بدهید و اینکه چه آداب و رسومی دارند و اینکه این روستا متعلق به طایفه ی صرخه میباشد و افرادی از طایفه ی العتابی و شیخشان آنجا زندگی میکنند مگر آنها سرزمین و روستای مخصوص خود ندارند

با عرض سلام.
دین و مذهب محلی که ما هستیم اگه منظورتان روستای صرخه باشد خب مثل بقیه مردم عرب اهواز هستیم. در مورد سوال دوم هم عرض کنم اسم روستا صرخه است. ولی مردمی که در آن زندگی میکنند از عشایر مختلف هستند . البته بیشتر آنها صرخه و یا عتاب هستند و به علت وصلتهای خانوادگی به همدیگر نزدیک هستند. سرزمینی که در اطراف روستا هست بیشتر در مالکیت این دو خانواده است.

فالح لویمی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

الله یرحمه ویجعل مثواه الجنه...والله یحفظ اهل السلف...اتمنا لک الموفقیه.....ارجو صور من القریه...والشیوخ الکرام لی انهم ذخر لکم والی کل العروبه.....

faleh.lovimi@facebook.com

http://lami.blogfa.com

[ بدون نام ] دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ق.ظ

32ازنظرات شما دوستان خوب کمال تشکر رادارم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ق.ظ

روستا صرخه یک یاعتاب بیت کاظم . وهر دو از یک شاخه هستند

عتابی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 11:54 ق.ظ

روستا روستای عتاب بیت کاظم هست و ارتباط به صرخه ندارد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد